Tema | Lego Mindstorms EV3 programavimas su PYTHON |
Lektorius | Justinas Zailskas |
Moksleivių skaičius | Rekomenduojama pamokoje dalyvauti 12 mokinių. |
Trukmė | 90 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Šios pamokos galime pasiūlyti 2 variantus 1. 45 min. Pristatomi Lego Mindstorms EV3 robotas, jo jutikliai, programavimo galimybės. Mokiniai prie turimos bazės prikonstruoja ultragasrso ir šviesų jutiklius. Į roboto valdiklį įkeliamas programinis kodas. Mokiniai išbando robotą robotų sumo varžybose. 2. 1.5 val. Pristatomas Lego Mindstorms EV3 robotas, jo jutikliai, programavimo galimybės. Mokiniai pagal instrukciją sukonstruoja roboto važiuoklę, prikonstruoja ultragarso ir šviesų jutiklius. Po konstravimo vyksta programavimo darbai su RobotC arba Lego Mindstorms EV3 MicroPython programavimo kalba. Robotas ištestuojamas robotų sumo varžybose. |
Pastabos | Reikalinga specifinė programinė įranga mokyklos kompiuteriuose: Visual Studio Code su dvejais plėtiniais: ev3dev-browser ir LEGO MINDSTORMS EV3 MicroPython |
Tema | Socialinių tinklų monetizavimas |
Lektorius | Airina Savickaitė |
Moksleivių skaičius | 10 mokinių |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Instagram, Facebook, Pinterest monetizavimo galimybės. Algoritmų kaitos apžvalga. Užsiėmimų metu planuojama susikurti socialinius profilius, užpildyti turiniu, realizuoti naujausias tendencijas, apžvelgti monitezavimo galimybes, apžvelgti blogas ir geras patirtys/pavyzdžius. |
Pastabos | Tik pilnamečiai |
Tema | Virtualioji realybė (VR) ir papildyta realybė (AR), žaidimų kėdės |
Lektorius | Marius Gžegoževskis, Justinas Zailskas |
Moksleivių skaičius | 10-15 mokinių, galima derinti ir didesnį skaičių. |
Trukmė | 45-90 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Praktinis VR/AR įrangos išbandymas. Įrangos apžvalga ir taikymo sritys. Žaidimų kėdės simuliatoriai: 1. Automobilio simuliatorius galimybė žaisti: Forza horizon, Asseto Corsa, Dirt Rally. 2. Lėktuvo simuliatorius: Microsoft Flight Simulator. |
Pastabos | Žaidimų kėdės tik fakultete |
Tema | Kibernetinė higiena |
Lektorius | Jolanta Mačėnienė, Asta Danilevičiūtė |
Moksleivių skaičius | Neribojama |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Pamoka apie kibernetinę saugą. Bus pateikti paprasti patarimai, ką reikia daryti ir ko negalima daryti elektroninėje erdvėje, norint jaustis joje pakankamai saugiai kasdien. Pateiksime realių kibernetinių pavojų pavyzdžių ir panagrinėsime kaip jų išvengti. Vis platesnis išmaniųjų įrenginių naudojimas visose gyvenimo srityse, kiekvieną iš mūsų įpareigoja tai daryti saugiai. |
Pastabos |
Tema | Linksmieji robotukai – pažink ir kurk |
Lektorius | Tomas Kasperavičius, Mantas Vanagas, Paulius Šakalys |
Moksleivių skaičius | max 20 mokinių |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Supažindiname moksleivius su robotuku ir įrangą, moksleiviams išduodami komponentai (robotuko dalys). Instrukcijos pagalba moksleiviai bando sudėlioti vaikščiojantį robotuką. |
Pastabos |
Tema | Galima demonstruoti keturkojus robotus – šunis |
Lektorius | Tomas Kasperavičius, Mantas Vanagas, Paulius Šakalys |
Moksleivių skaičius | Neribojama |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Daugiausiai dėmesio gaunantys robotai – šunys yra svarbi studijų proceso dalis, tiek profesionaliajai programavimo įgūdžių tobulinimo veiklai, tiek mokomajam ir bendrajam naudojimui. Šie robotai-šunys gali puikiai pasitarnauti ir renginyje, vaikščiojant aplinkui ir „bendraujant“ su svečiais. |
Pastabos |