Tema | Lego Mindstorms EV3 programavimas su PYTHON |
Lektorius | Justinas Zailskas |
Moksleivių skaičius | Rekomenduojama pamokoje dalyvauti 12 mokinių. |
Trukmė | 1.5 val. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Pamokos struktūra gali būti skirtinga priklausomai nuo jos trukmės. Pirmas variantas 45 min. Pristatomi Lego Mindstorms EV3 robotas, jo jutikliai, programavimo galimybės. Mokiniai prie turimos bazės prikonstruoja ultragasrso ir šviesų jutiklius. Į roboto valdiklį įkeliamas programinis kodas. Mokiniai išbando robotą robotų sumo varžybose. Antras variantas 1.5 val. Pristatomas Lego Mindstorms EV3 robotas, jo jutikliai, programavimo galimybės. Mokiniai pagal instrukciją sukonstruoja roboto važiuoklę, prikonstruoja ultragarso ir šviesų jutiklius. Po konstravimo vyksta programavimo darbai su RobotC arba Lego Mindstorms EV3 MicroPython programavimo kalba. Robotas ištestuojamas robotų sumo varžybose. |
Pastabos | Reikalinga specifinė programinė įranga mokyklos kompiuteriuose: Visual Studio Code su dvejais plėtiniais: ev3dev-browser ir LEGO MINDSTORMS EV3 MicroPython |
Tema | Socialinių tinklų monetizavimas |
Lektorius | Airina Savickaitė |
Moksleivių skaičius | 10 |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Instagram, Facebook, Pinterest monetizavimo galimybės. Algoritmų kaitos apžvalga. |
Pastabos | Tik pilnamečiai |
Tema | Virtualioji realybė (VR) ir papildyta realybė (AR), žaidimų kėdės |
Lektorius | Marius Gžegoževskis, Justinas Zailskas |
Moksleivių skaičius | |
Trukmė | |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Praktinis VR/AR įrangos išbandymas. Įrangos apžvalga ir taikymo sritys. Žaidimų kėdės simuliatoriai: 1. Automobilio simuliatorius galimybė žaisti: Forza horizon, Asseto Corsa, Dirt Rally. 2. Lėktuvo simuliatorius: Microsoft Flight Simulator. |
Pastabos | Žaidimų kėdės tik fakultete |
Tema | Kibernetinė higiena |
Lektorius | Jolanta Mačėnienė, Asta Danilevičiūtė |
Moksleivių skaičius | Neribojama |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Pamoka apie kibernetinę saugą. Bus pateikti paprasti patarimai, ką reikia daryti ir ko negalima daryti elektroninėje erdvėje, norint jaustis joje pakankamai saugiai kasdien. Pateiksime realių kibernetinių pavojų pavyzdžių ir panagrinėsime kaip jų išvengti. Vis platesnis išmaniųjų įrenginių naudojimas visose gyvenimo srityse, kiekvieną iš mūsų įpareigoja tai daryti saugiai. |
Pastabos | Siūlome pačioje vizito pradžioje visiems mokiniams sudalyvauti pamokoje. |
Tema | Linksmieji robotukai – pažink ir kurk |
Lektorius | Tomas Kasperavičius, Mantas Vanagas, Paulius Šakalys |
Moksleivių skaičius | |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Pamokos pradžioje pristatome Elektronikos ir Kompiuterių inžinerijos studijų kryptis. Tuo pačiu pašnekame apie rėmėjus ir galimas darbo vietas pas rėmėjus. Tada pasakojame apie robotuką, pradedame nuo sudedamųjų dalių (valdiklis, ultragarsinis jutiklis, varikliai) ir trumpai užsimenamą apie jų veikimo principus: kokia programine kalba naudojama rašyti programą Arduino nano valdikliui, kokiu principu veikia ultragarsinis jutiklis, kokius signalus generuoja valdiklis, kad valdytų servo variklius. Pabaigus trumpą pristatymą apie įrangą, moksleiviams išduodami komponentai (Arduino nano valdiklis, robotuko dalys, laidai, baterija, ultragarsas ir instrukcijos). Instrukcijos pagalba moksleiviai bando sudėlioti vaikščiojantį robotuką. |
Pastabos | Gali dalyvauti max 10 komandų. t.y. 20 žmonių |
Tema | Bluetooth lenktynių mašinėlė |
Lektorius | Tomas Kasperavičius, Mantas Vanagas, Paulius Šakalys |
Moksleivių skaičius | |
Trukmė | 45 min. |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
|
Pastabos |
Tema | Galima demonstruoti keturkojus robotus – šunis |
Lektorius | Tomas Kasperavičius, Mantas Vanagas, Paulius Šakalys |
Moksleivių skaičius | |
Trukmė | |
Pamokos aprašas (kokia pamokos programa, ką jie veiks) |
Daugiausiai dėmesio gaunantys robotai – šunys yra svarbi studijų proceso dalis, tiek profesionaliajai programavimo įgūdžių tobulinimo veiklai, tiek mokomajam ir bendrajam naudojimui. Šie robotai-šunys gali puikiai pasitarnauti ir renginyje, vaikščiojant aplinkui ir „bendraujant“ su svečiais. |
Pastabos |