Informacijos sistemų studijų programos IS15A ir IS15B grupių studentai kartu su Informacinių sistemų katedros vedėja doc.dr. Irma Šileikiene ir katedros lektore Asta Danilevičiūte 2017 m. gegužės 31 d. lankėsi SEB grupės paslaugų teikimo centre Vilniuje. SEB paslaugų teikimo centro „Service Desk“ padalinio vadovas, Kokybės vadovė ir kitų skyrių vadovai pristatė centro ir „Service Desk“ padalinio veiklą, pagrindines darbines pozicijas, kompetencijas, kurios reikalingos norint pradėti savo karjerą SEB grupės paslaugų teikimo centre. Pranešėjai papasakojo, kokia „Service Desk“ darbuotojų kasdienybė, darbo iššūkiai, karjeros galimybės, studentai sudalyvavo apklausoje naudodami savo išmaniuosius telefonus.
Taip pat studentai turėjo galimybę apsilankyti pačiame „Service Desk“ padalinyje ir pamatyti kaip realiai vyksta darbas, kokias technologijas naudoja, kaip vykdoma darbo stebėsena, kokia darbo kultūra. Studentai domėjosi darbo sąlygomis SEB paslaugų teikimo centre, darbo krūviu bei kada „Service Desk“ padalinys labiausiai apkrautas. Kadangi darbas „Service Desk“ padalinyje yra vienas iš karjeros SEB paslaugų teikimo centre startinių pozicijų, studentai domėjosi, kiek vidutiniškai laiko darbuotojai dirba „Service Desk“, kol pereina į kitus padalinius. Galiausiai, studentai, kurie susidomėjo darbu SEB paslaugų teikimo centre, paliko savo kontaktus norėdami gauti pasiūlymą atlikti praktiką ar įsidarbinti.